vineri 25 mai 2018 12:38 am
Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Acasa / Buzz / KFC: Comunicat de presa „Bucket de bine”- Rezultate !
Adpres Market

KFC: Comunicat de presa „Bucket de bine”- Rezultate !

Adpres Radio - Statii Radio Online  

KFC sustine educatia si dezvoltarea tinerilor din medii defavorizate prin campania Bucket de bine”.

In 2017, s-au strans fonduri in valoare de peste 59.000 de euro.

Peste 150.000 de euro au fost donati catre organizatia SOS Satele Copiilor, din 2014 pana in prezent.

Prin intermediul proiectului, KFC asigura toate cheltuielile necesare pentru 11 copii din 2 case SOS Satele Copiilor, din Bucuresti.

COMUNICAT:

„Bucket de bine”, campania prin care KFC a donat de-a lungul timpului peste 150.000 de euro pentru SOS Satele Copiilor, continuă şi în 2018

• KFC susţine educaţia şi dezvoltarea tinerilor din medii defavorizate prin campania „Bucket de bine”.
• În 2017, s-au strâns fonduri în valoare de peste 59.000 de euro.
• Peste 150.000 de euro au fost donaţi către organizaţia SOS Satele Copiilor, din 2014 până în prezent.
• Prin intermediul proiectului, KFC asigură toate cheltuielile necesare pentru 11 copii din 2 case SOS Satele Copiilor, din Bucureşti.

București, 12 februarie 2018. În anul 2017, KFC a donat peste 59.000 de euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această platformă, lansată inițial în 2014, KFC donează câte un leu din valoarea fiecărui Hot Bucket vândut.

11 copii din cadrul organizaţiei SOS Satele Copiilor beneficiază, în cadrul proiectului, de pregătire şcolară adecvată, dar şi de activităţi extracurriculare, prin care îşi descoperă şi îşi dezvoltă abilităţi şi aptitudini importante pentru formarea acestora. Copiilor din cele două case le sunt asigurate astfel toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activități educaționale și de timp liber.

„În momentul în care am demarat parteneriatul cu organizaţia SOS Satele Copiilor am ştiut că va fi un angajament pe termen lung. Am ales să investim în educaţia unor tineri şi să le oferim şanse egale de dezvoltare. Este de fapt o investiţie în viitorul lor, dar şi al nostru, al tuturor. Le mulţumim clienţilor KFC care achiziţionează produsul Hot Bucket, susţinând astfel demersul nostru. Continuăm această campanie şi în 2018 şi ne dorim să avem rezultate din ce în ce mai bune.”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group S.A.

„Viitorul copiilor din cele două case familiale din satul SOS Bucureşti se construieşte în fiecare zi, prin sprijinul oferit de către partenerul nostru de încredere, KFC România. Suntem deja în al patrulea an în care KFC contribuie la asigurarea unui mediu decent şi sigur pentru copiii abandonaţi, aflaţi în grija SOS Satele Copiilor România. Pornind de la acoperirea nevoilor zilnice de bază – hrană, haine şi o casă primitoare, încercăm să le oferim acestor copii o familie, servicii medicale şi educaţionale, precum şi activităţi de vacanţă, sport şi divertisment. KFC asigură astfel un climat sănătos şi optimist, în care copiii se dezvoltă armonios şi reuşesc să îşi definească seturi de valori raportate la o realitate normală. De aceea, le mulţumim încă o dată pentru că ne sunt alături!”, Diana Podaru, Director General, SOS Satele Copiilor România.

Campania „Bucket de bine” continuă și în 2018, în toate restaurantele KFC din țară. Parteneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat în anul 2014, iar din 2015 și până în prezent, lanțul de restaurante a reuşit să susţină două familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activităților de zi cu zi. Parteneriatul dintre KFC şi SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de responsabilitate socială ale companiei, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor.

*****
Despre Sphera Franchise Group S.A.

Sphera Franchise Group S.A. este cel mai mare grup din industria food service din România şi deţine companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Taco Bell.

În România, lanţul de restaurante KFC numără 70 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Arad, Botoşani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Piteşti sau Braşov. De asemenea, operează două restaurante la Chişinău, Republica Moldova și două în zona de nord-est a Italiei.
Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

Despre SOS Satele Copiilor România

SOS Satele Copiilor România este o organizaţie neguvernamentală, membră a Federaţiei SOS Children’s Villages International, organism care derulează programe în 134 de ţări ale lumii. SOS Satele Copiilor România este prezentă în România de 27 de ani şi îşi desfăşoară activitatea prin 3 programe la nivel naţional: în Bucureşti, Cisnădie – Sibiu şi Hemeiuş – Bacău.

Activitatea organizaţiei este centrată pe asistarea şi sprijinul acordat copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei biologice. În prezent, 1000 de copii și tineri sunt sprijiniți direct de organizație, dintre care aproape 200 cresc în Satele SOS România.

Totodată, un număr de 40.000 de persoane au participat la programele de asistență și îndrumare, derulate împreună cu partenerii de proiecte.

SOS Satele Copiilor România derulează, în paralel, servicii de prevenţie a abandonului, prin Centrele de Consiliere şi Sprijin pentru Copii şi Părinţi.
Mai multe informații despre SOS Satele Copiilor România puteţi găsi și pe pagina de Facebook SOS Satele Copiilor.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm contactați:
Ana-Maria Stoica
Senior Media Associate, Golin București
Email: astoica@golin.com
Telefon: 0753 150 692

cid:image003.jpg@01D3953F.FD7974B0

Metropolis Bravo, 89-97, Grigore Alexandrescu | Bucharest, 010627; Romania; www.golin.com; #goallin

Play TV Online
Adpres Games - Jocuri Anti Stres


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com