joi 20 septembrie 2018 6:01 pm
Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Acasa / Buzz / Lista carbohidraţilor buni care nu îngraşă. Poţi să-i consumi în voie!
Adpres Market

Lista carbohidraţilor buni care nu îngraşă. Poţi să-i consumi în voie!

AdpresFM - Radio Online Stations  

Lista carbohidraţilor buni care nu îngraşă. Poţi să-i consumi în voie!
Lista carbohidraţilor buni care nu îngraşă. Poţi să-i consumi în voie!

Carbohidrații sunt adesea printre primele alimente excluse din dietă atunci când vrei să slăbești. Dar nu toți carbohidrații îngrașă! Pe aceștia îi poți consuma în voie.


1. Morcovi

O porție de 120 de grame de morcovi cruzi conține 12 grame de carbohidrați. Dacă nu-ți plac morcovii fierți, atunci consumă-i cruzi. Pe cei mici îi poți lăsa întregi. Pe cei mai mari poți să-i tai oblic pentru a obține felii mai mari. Îi poți consuma cu un dressing din iaurt degresat, zeamă de lămâie și mărar proaspăt.

2. Porumb

120 de grame de boabe de porumb conțin 30 de grame de carbohidrați. O cantitate destul de mare dar primești la pachet și 4 grame de fibre care fac ca procesul de digestie să se desfășoare mai lent. Porumbul copt la grătar nu prea are competitor vara.

Citeşte continuarea AICI.

Preluare realitatea.net

AdpresFM - Radio Online Stations  

Play TV Online
Adpres Games - Jocuri Anti Stres


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com