Social Media

Marile Rețele Comerciale din România solicită autorităților eliminarea restricțiilor impuse în legătură cu accesul populației în magazine.

AMRCR, solicită autorităților eliminarea restricțiilor impuse de ultimele reglementari, în legătură cu accesul populației în magazine în contextul apropierii sezonului de iarnă precum și al disfuncționalităților infrastructurii de bază pentru populația din diverse localități, așa după cum au fost relatate în spațiul public.

De asemenea, poziția AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) este că magazinele care comercializează produse alimentare au fost și rămân esențiale pentru populație și, de aceea, accesul la aceste magazine nu poate fi limitat pe baza unor criterii aleatorii sau conjuncturale care, în fapt, le transformă în magazine neesențiale.

În acest sens, contăm pe sprijinul autorităților în găsirea pe teren a soluțiilor celor mai adecvate care să asigure accesul deplin al populației la hrană și produse alimentare în condiții de siguranță sanitară. Membri ai asociației noastre au propus, acolo unde se impune sau este necesar, măsuri și demersuri pentru a securiza culoare de acces care să asigure fluxuri de persoane complet autonome în raport cu alte spații adiacente.

Subliniem din nou că, încă de la începutul pandemiei, magazinele rețelelor comerciale au fost în prima linie a celor care s-au confruntat cu situația epidemiologică și s-au preocupat permanent, cu toate resursele disponibile, atât de siguranța clienților, cât și de cea a propriilor angajați”, arată un comunicat al AMRCR, citat de HotNews.ro.

Ne-am conformat tuturor cerințelor impuse de autorități în efortul de prevenire si combatere a răspândirii coronavirusului care rămâne principala noastră prioritate. Sperăm că procesul de comunicare și consultare cu autoritățile să fie reluat pentru a preveni apariția unor efecte secundare în relația cu consumatorii dar și probleme colaterale suplimentare în contextul economic complex pe care îl traversăm , a declarat George Bădescu, director executiv AMRCR.

Asociația Marilor Rețele Comerciale include 22 de retaileri alimentari și nealimentari: Altex, Artima, Auchan, Brico Depot, Carrefour, Columbus, Cora, DM Drogerie Markt, Decathlon, Dedeman, Flanco, Hornbach, Ikea, Jumbo, Kaufland, Lidl, Mega Image, Metro Cash & Carry, Mobexpert, Penny, Profi, Selgros. AMRCR este membră a Confederației Patronale „Concordia” și a organizației EuroCommerce.



LIKE:... Nu uita sa dai LIKE paginii noastre de Facebook Adpres Media daca ti-a placut acest articol, astfel intrand si in comunitatea noastra de cititori, fiind la curent cu toate noutatile care apar pe site. Toate acestea, simplu, la doar un singur Click distanta, apasand butonul de jos...









Lasă un răspuns - parerea ta conteaza...

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Interzisa copierea sau modificarea continutului.