Life Style

Secretele vânzărilor hainelor de brand, după ce le veți afla, nu veți mai face cumpărături fără rost

În perioada reducerilor suntem atrași de prețurile avantajoase și uităm de cel mai important lucru: obiectivul principal al oricărei afaceri este profitul, prin urmare magazinele nu vor fi niciodată în pierdere.

Vă propunem în continuare unele trucuri de marketing, de care ar fi bine să țineți cont.

Vitrinele au scopul de a atrage clienții.  

Câteva trucuri interesante ale acestora:

Designul: în perioada reducerilor vitrinele segmentului premium arată impecabil, în timp cele de mass market dimpotrivă, nu recurg la trucuri, de parcă ne-ar spune: „Intrați, este ieftin!”

Culorile. Folosesc culorile care atrag atenția. Ați ghicit, este vorba despre roșu și alb. Iar cei care doresc să se distingă folosesc combinații de culori neobișnuite: oranj cu mov sau albastru cu galben.

Prețurile. Acestea nu se indică la vitrină, dar, pentru a atrage clienții, se scrie doar procentul reducerilor.

Ținute frumoase. Manechinele sunt îmbrăcate în haine și accesorii care ilustrează sortimentul magazinului.

Postere cu oameni fericiți. 

Luați aminte: perioada reducerilor este, de obicei, de 45 de zile, de aceea nu este cazul să vă grăbiți.

Tipuri de reduceri.

Reducerile de 25-30% se fac pentru a spori cererea pentru anumite articole, rămase, de obicei, din sezonul precedent.

Reducerile de la 50% constituie a doua etapă a vânzării. Cel mai ieftin produs este plasat la intrare, pentru a atrage vizitatorii. Pe măsură ce veți înainta în magazin, veți observa că articolele cu reduceri dispar treptat.

Lichidarea unei colecții cu reduceri de până la 70% nu este altceva decât o modalitate de a vinde mai repede articolele rămase.

Reduceri de peste 70% constituie ultima etapă a vânzărilor și este un fel de strigăt de ajutor: „Cumpărați-mă!” Piesele vestimentare din noua colecție vă vor aștepta la intrare, iar cele vechi vor fi transferate în locuri ascunse, astfel încât clienții, în timp ce caută hainele cu reducere, să vadă colecția nouă.

La momentul actual companiile țin foarte rar cont de binecunoscutul sistem de vânzări în trei etape, orientându-se, de obicei, după situație.

Promoțiile.

Acestea constituie o modalitate de a flirta cu clienții.

„Săptămâna rochiilor de vară”, un exemplu de promoție pentru anumite categorii de bunuri care nu s-au vândut și ocupă loc pe rafturi și umerașe.

„Set promoțional”, spre exemplu 5 cravate la preț de 4.

Program de fidelitate și bonusuri. Reduceri pentru a zecea cumpărătură sau un cadou. Acest lucru stimulează cumpărarea.

Ziua de naștere a magazinului, când se vând ieftin doar mărfurile învechite.

„Doar în această zi”, această strategie ne stimulează să cumpărăm acum.

Viața noastră continuă și după sezonul reducerilor.  

Articolele nevândute din segmentul premium sunt trimise la puncte de desfacere și stocuri, unele sunt oferite bloggerilor pentru promovarea mărcii, altele sunt vândute personalului magazinelor. Dar acesta nu este cel mai interesant lucru care se poate întâmpla cu articolele din colecțiile vechi.

— Sunt introduse în colecțiile noi.

— Sunt stocate în depozite. Majoritatea magazinelor păstrează modele din sezoanele precedente după care le vând.

— Revin în tendințe.

— Sunt distruse. Brandurile nu oferă hainele nevândute celor care au nevoie sau outlet-urilor, considerând că este o lovitură pentru reputația lor, deoarece marca trebuie să fie asociată cu luxul.

The post Secretele vânzărilor hainelor de brand, după ce le veți afla, nu veți mai face cumpărături fără rost appeared first on Fasingur.

Cascada Bucias



   

Comment here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.