sâmbătă 18 august 2018 5:58 pm
Download http://bigtheme.net/joomla Free Templates Joomla! 3
Acasa / News / Va fi lansat primul tramvai de concepţie românească | Cum arată și unde va fi dat în folosință!
Adpres Market
tramvai-arad

Va fi lansat primul tramvai de concepţie românească | Cum arată și unde va fi dat în folosință!

AdpresFM - Radio Online Stations  

tramvai aradFabrica Astra Vagoane Călători Arad va lansa un tramvai de concepţie proprie, la care lucrează în prezent, pentru a nu mai depinde de Siemens, compania parteneră în fabricarea modelului Imperio, motivul fiind legat de anumite condiţii impuse de Siemens la licitaţii, informează Mediafax

Directorul de marketing al SC Astra Vagoane Călători SA, Adrian Paraschiv, a declarat, sâmbătă seară, într-un discurs susţinut la prezentarea proiectului candidaturii Aradului la titlul de Capitală Culturală Europeană 2021, că în prezent compania lucrează la conceperea unui tramvai nou.

„Lucrăm în prezent la un tramvai dezvoltat de Astra, prin colectivul nostru de proiectare, prin colectivul nostru de cercetare. Dezvoltăm acest proiect ca să nu mai depindem de partenerul extern. Pentru că la orice licitaţie pe care o câştigi internaţional ai nişte condiţii pe care ţi le pune partenerul. Cu alte cuvinte, nu eşti independent”, a declarat Paraschiv.

tramvai arad

Directorul de marketing s-a referit la parteneriatul cu Siemens pentru producerea singurului tramvai românesc, modelul Imperio, care se află în circulaţie în Arad după ce municipalitatea a achiziţionat şase garnituri.

Paraschiv nu a oferit mai multe informaţii despre noul model, însă a prezentat o carcasă a acestuia, care se afla în hala în care a avut loc evenimentul de prezentare a proiectului candidaturii Aradului la titlul de Capitală Culturală Europeană.

În discurs, directorul de marketing a afirmat că noua politică a companiei este să comercializeze vagoane moderne şi mai scumpe, pentru a nu mai vinde în cantităţi mari produse ieftine.

„Am schimbat politica de marketing. Nu mai vindem multe şi ieftine. Am vândut mulţi ani în peste 20 de ţări. Filozofia noastră era: multe vagoane ieftine. În ultimii ani, ne orientăm spre vagoanele complexe şi am exportat în Iran, Egipt, Italia, Brazilia”, a declarat Adrian Paraschiv.

El a adăugat că în urma vizitelor făcute de management în multe oraşe europene s-a observat că parcurile de vagoane de călători sunt foarte vechi, cu o medie de 40 de ani, iar în centrele oraşelor, mai ales în zonele istorice, se interzice circulaţia vehiculelor poluante, fiind admise doar vehicule cu tracţiune electrică.

tramvai arad 1

 

El a spus că, în aceste condiţii, există o oportunitate foarte mare pentru fabrica de tramvaie din Arad, care va participa la toate licitaţiile.

„În Estul Europei, cam toate administraţiile au tramvaie second hand. Acestea nu mai au piese de schimb şi într-o zi vor fi trase pe dreapta, apoi vor fi licitaţiile (…) Vom participa şi la licitaţiile pentru cele 13 oraşe din România care au tramvaie”, a spus Paraschiv.

El a adăugat că, în timp ce în Arad infrastructura pentru tramvaie a fost modernizată în ultimii ani, astfel că s-au putut cumpăra garnituri noi, celelalte oraşe din ţară „au rămas în urmă la acest capitol, dar şi ele vor avea nevoie de tramvaie noi”.

Adpres.ro : Adpres Media – Grup Media Target : contact@adpres.ro

AdpresFM - Radio Online Stations  

Play TV Online
Adpres Games - Jocuri Anti Stres


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com